Allmennlege og legevakt på Klinikk Pluss!

Allmennlege Tor Gulbrandsen jobber utenfor fastlegeordningen, og kan tilby time på dagen. Han tilbyr også legevaktordning.

- Time på dagen, ikke nødvendig med henvisning
- Et godt alternativ ved lang ventetid hos fastlegen og ved kommunal legevakt

ÅPNINGSTIDER:

Man-Tors: 08.30-18.00
Fre-Lør: 10.00-15.00 (enkelte lørdager stengt)
www.allmennlegenisandvika.no

Svimmelhet i seg selv er ikke en tilstand, men er et symptom på andre tilstander. Noen tilstander gir en mer akutt følelse av svimmelhet enn andre, og det er ikke alltid like lett å skille mellom det å føle seg ustø ved gange eller annen svimmelhet. Dette er et symptom som blir mer og mer vanlig med økende alder.
Hodepine er den 3. mest hyppige årsaken til besøk hos kiropraktor. Det er mange forskjellige typer hodepine hvor de fleste er ufarlige og forbigående.
Torticollis er en feilstilling av nakken og også potensielt hodet. Det kan være mange årsaker til en slik stilling som for eksempel; muskulære, medfødte tilstander, neurologiske, grunnet syn (Mitchell, 1999) eller idiopatiske. Da de forskjellige variantene presenterer på forskjellige måter og tidspunkter er det relativt enkelt å differensiere disse.
Vi har en ledig stilling i resepsjonen!
Kroppen går gjennom mange endringer gjennom svangerskapet for å tilrettelegge for både mor og barn. Endringene skjer i flere systemer; hjerte-, og kar systemet, det hormonelle og det mekaniske for å nevne noen.
Vi starter opp med artroseskole/AktivA!