Allmennlege og legevakt på Klinikk Pluss!

Allmennlege Tor Gulbrandsen jobber utenfor fastlegeordningen, og kan tilby time på dagen. Han tilbyr også legevaktordning.

- Time på dagen, ikke nødvendig med henvisning
- Et godt alternativ ved lang ventetid hos fastlegen og ved kommunal legevakt

ÅPNINGSTIDER:

Man-Tors: 08.30-18.00
Fre-Lør: 10.00-15.00 (enkelte lørdager stengt)
www.allmennlegenisandvika.no

Fra 1. september vil vi få ny spesialkompetanse på klinikken, i ultralydveiledet injeksjonbehandling. Dette er et samarbeid med Apexklinikken i Oslo, som drives av Kjetil Nord-Varhaug.
Regjeringen har vedtatt at fra og med 01.01.2017 skal alle betale egenandel på fysioterapibehandling.
15 år med hardt og målrettet arbeid gjør at vi idag er en stor tverrfaglig helseklinikk.
Klinikk pluss er opptatt av å følge opp og støtte idrettslag i nærmiljøet, samtidig som vårt gode samarbeid med
Idrettens helsesenter gjør at utøvere kommer langveis fra for å få topp behandling.