Egenandel på fysioterapi

Regjeringen har vedtatt at fra og med 01.01.2017 skal alle betale egenandel på fysioterapibehandling.
Unntak: barn under 16 år og yrkesskadde.
Nytt egenandelstak 2 er 2025 ,- gjeldende fra 01.01.2018
Det endelige vedtaket er satt til 19.12.2016.
Dette til deres informasjon!

Svimmelhet i seg selv er ikke en tilstand, men er et symptom på andre tilstander. Noen tilstander gir en mer akutt følelse av svimmelhet enn andre, og det er ikke alltid like lett å skille mellom det å føle seg ustø ved gange eller annen svimmelhet. Dette er et symptom som blir mer og mer vanlig med økende alder.
Hodepine er den 3. mest hyppige årsaken til besøk hos kiropraktor. Det er mange forskjellige typer hodepine hvor de fleste er ufarlige og forbigående.
Torticollis er en feilstilling av nakken og også potensielt hodet. Det kan være mange årsaker til en slik stilling som for eksempel; muskulære, medfødte tilstander, neurologiske, grunnet syn (Mitchell, 1999) eller idiopatiske. Da de forskjellige variantene presenterer på forskjellige måter og tidspunkter er det relativt enkelt å differensiere disse.
Vi har en ledig stilling i resepsjonen!
Kroppen går gjennom mange endringer gjennom svangerskapet for å tilrettelegge for både mor og barn. Endringene skjer i flere systemer; hjerte-, og kar systemet, det hormonelle og det mekaniske for å nevne noen.
Vi starter opp med artroseskole/AktivA!