Treningssenter

Dagens fysioterapi er i stor grad basert på aktiv rehabilitering, og Klinikk Pluss tilbyr sine kunder treningsmuligheter og treningsopplegg tilpasset den enkeltes behov og muligheter.
Alle våre instruktører er fysioterapeuter med erfaring innenfor ulike idretter, og treningslokalene er moderne med variert treningsutstyr, dusj- og garderobefasiliteter. Avhengig av etterspørsel gjennomføres det også gruppetreninger (balansegruppe/stavganggruppe) i regi av fysioterapeut.

Kvalitet

Våre instruktører er alle fysioterapeuter med erfaring innenfor ulike idretter både som fysioterapeuter og tidligere utøvere. Det gir deg en individuell oppfølging som passer dine behov.

Fasiliteter

Moderne og innbydende lokaler med variert treningsutstyr, deriblant medisinsk treningsterapi (MTT) og terapimaster. Romslige dusj- og garderobefasiliteter.

Pris

Konkurransedyktige priser og høy grad av brukervennlighet for deg som kunde, ligger til grunn for våre ulike typer abonnement.

Hos Klinikk Pluss kan du også velge klippekort med 12 klipp i stedet for løpende abonnement. Da trener du så mye du ønsker, men betaler bare for de gangene du faktisk bruker treningssenteret.

Miljø

Hos Klinikk Pluss vil du finne en rolig og behagelig treningsatmosfære. Vi har brukere i alle aldere og på mange nivåer, men trivselen over å være i aktivitet står i sentrum uavhengig av alder og form.

Les også om