Ny kompetanse på klinikken: injeksjonbehandling med ultralyd

Fra 1. september vil vi få ny spesialkompetanse på klinikken, i ultralydveiledet injeksjonbehandling. Dette er et samarbeid med Apexklinikken i Oslo, som drives av Kjetil Nord-Varhaug.

Spesialist-teamet består av:

• Øyvind Kvinge, lege og fysikalsk medisiner, spesialist i ultralydveiledet injeksjonsterapi. Medisinsk ansvarlig.
  • Kjetil Nord-Varhaug, fysioterapeut og spesialist i ultralydveiledet injeksjonsterapi. Faglig ansvarlig.
  • Aase Hauge, fysioterapeut og behandler innen ultralyddiagnostikk og ultralydveiledet injeksjonsterapi på Klinikk Pluss
  • Ida Kristine Jansen, fysioterapeut og behandler innen ultralyddiagnostikk på Klinikk Pluss

Les mer om våre behandlinger innen ultralyd
Mer informasjon om injeksjonsbehandling med ultralyd og ultralyddiagnostikk av muskel og skjelett.

Regjeringen har vedtatt at fra og med 01.01.2017 skal alle betale egenandel på fysioterapibehandling.
Allmennlege Tor Gulbrandsen jobber utenfor fastlegeordningen, og kan tilby time på dagen. Han tilbyr også legevaktordning.
15 år med hardt og målrettet arbeid gjør at vi idag er en stor tverrfaglig helseklinikk.
Klinikk pluss er opptatt av å følge opp og støtte idrettslag i nærmiljøet, samtidig som vårt gode samarbeid med
Idrettens helsesenter gjør at utøvere kommer langveis fra for å få topp behandling.