Aase Hauge

Privat fysioterapeut
IMS akupunktør
Ultralyddiagnostikk og injeksjonsbehandling av muskel og skjelett
E-post: aase.hauge@klinikkpluss.no
Utdannelse: Videreutdanning i bruk av injeksjoner i muskelskjelettsystemet ved Universitetet i Bergen, 2017
Ultralyddiagnostikk av muskel og skjelett via Apexklinikken i Oslo, 2016
IMS akupunktør Gunn metoden Oslo og Bergen, 2014
Akupunkturskolen i Oslo, eksamen 2002
Fysioterapiutdannelse i Berlin, Tyskland, eksamen 1996
Videreutdanning/kurs: Videreutdanning i bruk av injeksjoner i muskelskjelettsystemet ved Universitetet i Bergen.
Videreutdanning i ultralyddiagnostikk av muskel og skjelett.
Diverse kurs innen manuell terapi, medisinsk treningslære, bekkenrelaterte lidelser hos kvinner, nakke/hodepine/migrene og skulderkurs.
Videreutdannelse i IMS- akupunktur, og kurs i fødselsforberedende akupunktur, graviditet og bekkenrelaterte plager i svangerskapet.
Faglig erfaring:

Aase har mye erfaring i å behandle akutte og kroniske muskelsmerter. Hun jobber mye med muskel- og leddsmerter i nakke, skulder, rygg, hofte, samt hodepine/ migrene. Aase bruker både manuelle teknikker, akupunktur og laserbehandling.

Hun behandler også mange gravide som har bekkenløsningsplager, og jobber med fødselsforberedende akupunktur.

Aase jobber med ultralyddiagnostikk og injeksjonsbehandling av skader på muskel og skjelett, både av akutt og kronisk art.

Hun har også erfaring med pasienter med reumatologiske lidelser og artrose.

Personlig erfaring: Aase liker friluftsliv og allsidig trening.