Ann-Christin Sannes

Kiropraktor
E-post: annchristin.sannes@klinikkpluss.no
Utdannelse: MChiro, University of South Wales, Wales, Storbritannia 2015
Master of Science Paediatric Musculoskeletal Health (APP), Bournemouth University, England, Storbritannia 2018
Videreutdanning/kurs: Har en rekke kurs innen behandling av barn og gravide, samt funksjonell nevrologi, funksjonell muskeltesting og Gonstead teknikk.
Faglig erfaring:

Ann-Christin har bred erfaring innen muskel- og skjelettplager hos pasienter i alle aldre, med fokusområder som kjeve-, nakke-, brystrygg- og korsryggplager. Hun har opparbeidet seg erfaring med alt fra aktive rugby-spillere til eldre, samt barn og unge.

Behandling av barn og unge har alltid vært viktig da hun mener alle, uansett alder, burde ha muligheten til behandling ved behov. I 2018 gjorde hun ferdig sin masterutdanning innen muskel- og skjelettbehandling av barn og unge.

Ann-Christin har en helhetlig og tilpasset tilnærming til både undersøkelse og behandling, og jobber med andre profesjoner for å oppnå best mulig resultat for den enkelte. Hun jobber ved bruk av forskjellige teknikker, hvorav manipulasjon er en av dem, for å oppnå økt funksjon i ledd samt behandling av muskler og bløtvev. Teknikker vil bli tilpasset den enkelte pasients behov for ønsket resultat.

Personlig erfaring: Ann-Christin trives godt på tur ute i skog og mark. Hun er også glad i variert trening, som spinning, løping og styrketrening.