Elisabeth Loe Hellerud

Sertifisert AktivA fysioterapeut og rESWT-(trykkbølge)behandler
E-post: Elisabeth.hellerud@klinikkpluss.no
Utdannelse:

Bachelor i fysioterapi, Høgskolen i Oslo og Akershus (2008-2011)

Årsstudium i idrett, friluftsliv og helse, Høgskolen i Oslo og Akershus (2007-2008)
Videreutdanning/kurs: Sertifisert AktivA fysioterapeut, rESWT-(trykkbølge)behandler, smertebehandling med nåler, Medisinsk treningsterapi, Redcord kurs (slynger), Idrettsmedisin trinn 1, skulderkurs, Bekkenleddsmerter.
Faglig erfaring:

Elisabeth har bred erfaring innen muskel- og skjelettlidelser, idrettsskader, akutte skader og rehabilitering. Hun har tidligere jobbet på en idrettsklinikk og vært fysioterapeut for et håndballag i eliteserien for kvinner, og fotball i 1.divisjon for herrer.

Hun bruker en aktiv tilnærming til pasientene, og bruker treningsveiledning som en del av behandlingen. Hun bruker også manuelle teknikker på benk som tøying, leddmobilisering, strøm, og massasje/triggerpunktbehandling med og uten nåler.

Elisabeth har også en interesse for kvinnehelse, og hjelper til med forebyggende trening og behandling av gravide med plager i rygg og bekken, og treningsveiledning av kvinner etter fødsel.
Personlig erfaring: Elisabeth er glad i friluftsliv, generell trening og volleyball

man-tor: 08.00 – 20.00 fredag: 08.00 – 17.00