Gjenåpning av klinikken mandag 20.april.

Publisert 19.04.2020

Vi er så glade for at vi kan gjenåpne klinikken i morgen!

Den nye bransjestandarden for smittevern for helsefaglige virksomheter har kommet, og vi har tatt nødvendige forholdsregler og åpner klinikken mandag 20.april.

Vi følger Helsedirektoratets bransjestandard for smittevern og har iverksatt nødvendige tiltak for at du som pasient skal føle deg trygg når du får behandling hos oss. Vi ber om at pasienter kommer kun 5 min før timen så det blir færrest mulig mennesker på venterommet samtidig. Venterommet er ommøblert slik at det er god avstand mellom stolene. Det vil bli rengjort etter hver pasient i behandlingsrommet, og jevnlig i fellesområdene. Lesestoff er fjernet, vannbeholder stengt og resepsjonsområdet beskyttet. Vi bruker hansker og munnbind der det er nødvendig, og vi har strenge regler for håndhygiene. Hold avstand og vis hensyn!

Har du karantene?

Folkehelseinstituttet har definert hvilke grupper som bør ha hjemmekarantene. Denne gruppen kan ikke oppsøke klinikken i karantenetiden. Dette gjelder de som har hatt nærkontakt til bekreftet tilfelle, helsepersonell som er husstandsmedlemmer til mistenkte tilfeller, og alle personer som har vært i områder med utbredt spredning av koronavirus.

Mistanke om smitte?

Personer som mistenkes for å ha koronaviruset kan ikke oppsøke klinikken.

Sjekk nettsiden til Folkehelseinstituttet for mer informasjon.

Vi gleder oss til å se dere!

Publisert: 12.05.2020

Klinikk Pluss ønsker å stryke sitt medisinske team.

Vi søker derfor en lege som kan fungere som medisinsk ansvarlig for virksomheten. Legen vi søker bør ha kompetanse og interesse for muskel og skjelett, og et ønske om å jobbe tett med fysioterapeuter og kiropraktorer med kompetanse innen MSK Ultralyd og injeksjonsbehandling.

Teamet vil samarbeidet med vårt tilsvarende team på Apexklinikken i Oslo.

Publisert: 05.05.2020

Vi er på jakt etter deg som er:

• Offentlig godkjent kiropraktor
  • Kan bidra positivt inn i et allerede tverrfaglig miljø på klinikken
  • Er fleksibel ift arbeidstid
Publisert: 19.04.2020

Vi er så glade for at vi kan gjenåpne klinikken i morgen!
Publisert: 08.04.2020

Klinikken åpner igjen for normal drift med nødvendige smittevernhensyn fra og med 20.april, men treningssenteret vil inntil videre være stengt for egentrening. Nye krav til smittevernstandard utarbeides av et ekspertutvalg/FHI i løpet av påsken. Det er selvsagt en forutsetning for gjenåpningen at vi følger denne.
Publisert: 02.04.2020

Klinikk Pluss må holde stengt inntil videre, men vi kan fortsatt hjelpe deg!
Vi har en vakttelefon betjent av fysioterapeuter som er tilgjengelige hvis du har spørsmål, eller trenger råd eller veiledning vedrørende trening eller plager.
Publisert: 15.03.2020

Stenging av all aktiv behandling på Klinikk Pluss fra og med mandag 16.03.20