Kristoffer Torgersen

Privat fysioterapeut
Ultralyddiagnostikk og injeksjonsbehandling av muskel og skjelett
E-post: kristoffer.torgersen@klinikkpluss.no
Online booking: Bestill time nå
Utdannelse: Videreutdanning i bruk av injeksjoner i muskelskjelettsystemet ved OMI-klinikken v/Kurt Andreassen, 2017
Ultralyddiagnostikk av muskel og skjelett via Apexklinikken i Oslo, 2014-2016, gjennom OMI-klinikken v/underviser Carlo Martinoli 2017-2019
IMS behandling v/Knut Indahl, Smertebehandling, 2008
Fysioterapiutdannelse i Eindhoven, Nederland, eksamen 2009
Videreutdanning/kurs:

Videreutdanning i bruk av injeksjoner i muskelskjelettsystemet ved OMI-klinikken V/Kurt Andreassen.
Videreutdanning i ultralyddiagnostikk av muskel og skjelett.
Videreutdanning innen OMI (Orthopaedic Medicine International)

Faglig erfaring: Kristoffer har lang erfaring i å behandle idrettskader. Jobber med Norges u20 landslag i ishockey og har tidligere jobbet for Lørenskog Elite på øverste nivå i norsk ishockey.

4 år som som fysioterapeut for Njård damer elite håndball,akutte kroniske muskelsmerter.

Han jobber mye med idrettskader,smerter i nakke og skuldre, rygg, hofte, samt hodepine/migrene.

Kristtoffer bruker både manuelle teknikker, nålebehandling (IMS), trykkbølge og er opptatt å tilpasse trening til hver enkel pasient og deres behov og nivå.
Kristoffer jobber med ultralyddiagnostikk og injeksjonsbehandling av skader på muskel og skjelett både akutt og kronisk art, han er spesielt opptatt av idrettskader.
Personlig erfaring: Kristoffer har holdt på med ishockey i over 30 år, og er over snittet interessert i trening som sykkel, løp, svømming, styrke og triathlon.

ÅPNINGSTIDER:
man-tor: 08.00 – 18.00