Peder Eyde Kielland

Privat fysioterapeut
Sertifisert rESWT(trykkbølge) behandler
E-post:
Utdannelse: 4 års fysioterapiutdanning fra Saxion University of Applied Sciences i Nederland.
Videreutdanning/kurs: Videreutdanning med spesialisering i ortopedisk medisin (OMI).
Grunnkurs i undersøkelse og behandling av nakke, rygg, kjeve og skulderledd (NFF),
Fordypningskurs nakke (NFF)
Sertifisert rESWT(trykkbølge) behandler
Personlig trener utdanning Active Education Oslo,
Treningsinstruktør Active Education Oslo.
Faglig erfaring:

Peder er en allsidig fysioterapeut med bred erfaring fra nevrologisk og ortopedisk rehabilitering, i tillegg til allmenfysioterapi. Han har en aktiv tilnærming og jobber spesielt rettet mot plager relatert til muskel og skjelettsystemet, og nevrologiske tilstander. Peder jobber også mye med nakke og svimmelhetsproblematikk, og har bred erfaring innen behandling av krystallsyke.

Personlig erfaring: Peder er glad i friluftsliv og går mye i fjellet året rundt. Han er i tillegg en aktiv golfer og seiler.

man-tor: 08.00 – 20.00 fredag: 08.00 – 17.00