Ragnhild Kyte Slåstuen

Fysiokontakt for Jardar IL
Sertifisert AktivA fysioterapeut og rESWT-(trykkbølge)behandler
E-post: ragnhild.slaastuen@klinikkpluss.no
Utdannelse: Bachelor i fysioterapi. Høyskolen i Oslo og Akershus, uteksaminert i 2014
Videreutdanning/kurs: Diagnostikk og behandling av muskulære triggerpunkter med dry needling. Introduksjonskurs i slyngetrening/RedCord, Sertifisert AktivA fysioterapeut og rESWT-(trykkbølge)behandler
Faglig erfaring: Ragnhild er opptatt av målrettet aktivitet og veiledet trening i behandlingen. Hun jobber også med manuell behandling på benk, dry needling og øvelser i Redcord (slynge).
Personlig erfaring: Allsidig bakgrunn innenfor flere typer trening og idretter, spilt fotball i 10 år. Opptatt av å trene variert, går på ski, løper og sykler. Foretrekker aktivitet i friluft, der favoritten er dagsturer i fjellet.

man-tor: 08.00 – 20.00 fredag: 08.00 – 17.00