VIKTIG INFORMASJON!

Publisert 12.03.2020
Vi stenger midlertidig treningsavdelingen vår for treningsabonnenter fra og med torsdag 12.03.20 kl. 18:00 til og med torsdag 26.03.20!
Vi gjør dette i tråd med myndighetenes krav som et tiltak for å begrense smitte av coronaviruset.

Vi oppfordrer alle medlemmer til å være aktive, men respekterer retningslinjene som er gitt av FHI.no.

Behandling:
Fysioterapibehandling går inntil videre som vanlig, men massasjebehandling er midlertidig stanset. Endringer kan forekomme på kort varsel, og vi vil da selvsagt kontakte berørte pasienter med tanke på eventuell flytting av timer.

Har du symptomer som feber, hoste, kortpustethet eller nedsatt allmenntilstand skal du ikke møte til time. Er du i tvil, kan du kontakte oss på telefon 67 80 50 70 for å få avklart din situasjon.

Har du oppholdt deg i et land utenfor Norden etter 27.02.20, må du holde deg hjemme i 14 dager etter hjemkomstdagen selv om du ikke har symptomer.

Husk å avbestille timen dersom du blir syk, ordinære avbestillingsregler gjelder.

Vi henviser alle til å følge de råd og den informasjon som til enhver tid ligger oppdatert på Folkehelseinstituttets hjemmesider (fhi.no).

Publisert: 13.06.2020
Endelig kan treningssenteret åpnes for alle! Vi gleder oss til å se dere igjen!

Publisert: 12.05.2020

Klinikk Pluss ønsker å stryke sitt medisinske team.

Vi søker derfor en lege som kan fungere som medisinsk ansvarlig for virksomheten. Legen vi søker bør ha kompetanse og interesse for muskel og skjelett, og et ønske om å jobbe tett med fysioterapeuter og kiropraktorer med kompetanse innen MSK Ultralyd og injeksjonsbehandling.

Teamet vil samarbeidet med vårt tilsvarende team på Apexklinikken i Oslo.

Publisert: 05.05.2020

Vi er på jakt etter deg som er:

• Offentlig godkjent kiropraktor
  • Kan bidra positivt inn i et allerede tverrfaglig miljø på klinikken
  • Er fleksibel ift arbeidstid
Publisert: 19.04.2020

Vi er så glade for at vi kan gjenåpne klinikken i morgen!
Publisert: 08.04.2020

Klinikken åpner igjen for normal drift med nødvendige smittevernhensyn fra og med 20.april, men treningssenteret vil inntil videre være stengt for egentrening. Nye krav til smittevernstandard utarbeides av et ekspertutvalg/FHI i løpet av påsken. Det er selvsagt en forutsetning for gjenåpningen at vi følger denne.
Publisert: 02.04.2020

Klinikk Pluss må holde stengt inntil videre, men vi kan fortsatt hjelpe deg!
Vi har en vakttelefon betjent av fysioterapeuter som er tilgjengelige hvis du har spørsmål, eller trenger råd eller veiledning vedrørende trening eller plager.