Om Klinikk Pluss

Klinikk Pluss er en av Asker og Bærums største tverrfaglige helseklinikker. Vi arbeider målrettet for å bli blant de beste klinikkene i landet innenfor muskel-, skjelett- og nervebaserte lidelser. Siden klinikken ble startet i 2000, har vi hjulpet over 40.000 mennesker til bedre livskvalitet.

Samarbeid med forsikringsselskap

Klinikk Pluss samarbeider med de største helseforsikringsselskapene. Dersom din forsikring dekker behandling hos kiropraktor og/eller fysioterapeut, gjør vi opp direkte med ditt forsikringsselskap. Dermed slipper du å tenke på utlegg og kvitteringer når du trenger pleie og behandling.

Vi samarbeider med:

• if
• Gjensidige
• Storebrand
• Vertikal
• SpareBank 1
• Flere andre selskaper som dekker kostnadene knyttet til behandling

Tverrfaglig helseklinikk

Som en moderne tverrfaglig helseklinikk med mange behandlere kan vi tilby:

• Høy kompetanse, kvalitet og kapasitet
• Spesialister og tverrfaglige faggrupper
• Kort ventetid på time