Gina Nielsen

Kiropraktor
E-post: gina.nielsen@klinikkpluss.no
Online booking: Bestill time nå
Utdannelse: Master of Chiropractic science, AECC chiropractic college 2012.
Videreutdanning/kurs: En rekke kurs innen utredning og behandling av hodepine, rygg, gravide/bekken samt den kroniske smertepasienten.
Faglig erfaring: Gina har lang erfaring innen diagnostikk og behandling av muskel og skjelettlidelser. Som kiropraktor er hun spesielt opptatt av en god klinisk undersøkelse som tar hensyn til helheten i pasienters problematikk. I tillegg til å behandle generelle muskel og -skjelettplager som rygg, nakke, hodepine og kjeve har hun stor interesse for behandling av gravide og har flere kurs innen kvinnehelse.
Personlig erfaring: Gina er imøtekommende og engasjert i enkeltindividet. Hun har stor tro på at alle mennesker er forskjellig og har behov for individuell og tilpasset behandling.
Som kiropraktor kan Gina henvise videre til spesialisthelsetjenesten og bildediagnostikk på lik linje med en fastlege. Hun kan også sykemelde ved behov.

Publisert: 09.06.2021
Jan Tore Kletvang har startet opp som personlig trener ved klinikken.
Publisert: 28.05.2021
Vi forsterker teamet vårt med fysioterapeut Kristoffer Torgersen!
Publisert: 28.05.2021
🔹Husk å følge smittevernreglene

Vi gleder oss til å se dere!
Publisert: 21.05.2021
Møt vår dyktige kiropraktor Gina Nielsen!
Publisert: 15.03.2021
Det er viktig at du skal føle deg trygg når du kommer til behandling ved Klinikik Pluss

ÅPNINGSTIDER:
man-tor: 08.00 – 18.00