Om massasje

Massasje frigjør spenninger, fjerner avfallsstoffer og gjør musklene mer smidige og elastiske.
Våre massasjeterapeuter har allsidig erfaring og tilbyr flere ulike massasjeteknikker

• Klassisk massasje
• Idrettsmassasje
• Dypvevsmassasje
• Triggerpunktbehandling

Muskelsmerter kommer av for dårlig sirkulasjon og oksygenopptak av musklene og en vond smertesirkel begnner. Spenning i musklene reduserer blodsirkulasjonen.
Avfallstoffene samler seg i musklene og fører til smerter som igjen leder til mer spenning og smerter og enda dårligere sirkulasjon. Å få masasje kan bryte denne vonde smertesirkelen gjennom økt tilstrømming av oksygen og næringsstoffer til musklene. Tømming av avfallstoffer i muskler og vev.
En annen god effekt er at kort og stramt bindevev kan løses op. Du vil merke dette ved mindre muskelsmerter, bedre bevegelighet , mer energi, fastere og frisk hud, samt varmere hender og føtter.

Les også om

ÅPNINGSTIDER: