Sigurd Stubberud

Utdannelse:

Master of Chiropractic Science, Macquarie University, Sydney, Australia 2009

Bachelor of Chiropractic Science, Macquarie University, Sydney, Australia 2007

Videreutdanning/kurs: Videreutdanning innen klinisk diagnostisering med http://www.cdi.edu.au/. Har også en rekke kurs innen behandling av muskel- og skjelettplager hos barn og voksne
Faglig erfaring:

Sigurd jobbet i klinikk i Sydney, Australia før han flyttet hjem til Norge og ble en del av teamet på Klinikk Pluss. Her jobber han med pasienter fra 2-årsalderen og oppover. Han behandler også plager i andre deler av kroppen enn nakke/rygg, og har interesse og erfaring med blant annet ankel/fot og kjeverelaterte plager.

Sigurd jobber helhetlig og baserer behandlingen på en grundig undersøkelse. Han behandler ikke bare med manipulasjoner/”knekk”, men også muskler og bløtvev. Han har fokus på pasientens beste og jobber derfor tett med fysioterapeuter og andre profesjoner innen helsefaget for å oppnå raskest mulig bedring for pasienten.

Personlig erfaring: Sigurd er veldig glad i livet ute. Han er aktiv på alpint, langrenn, alpint, sykkel og seiling.