Peter Andersson

Fysioterapeut med kommunal avtale
E-post: peter.andersson@klinikkpluss.no
Utdannelse: Bachelor i fysioterapi, Gøteborgs Universitet, 1996
Videreutdanning/kurs: Peter har bred kursbakgrunn innen Medisinsk treningsterapi, biomekanikk, redcord, manuell terapi (OMI) og ortopedisk rehabilitering.
Han er også sertifisert AktivA fysioterapeut med særlig kompetanse på artrose (slitasjegikt).
Han jobber med en aktiv tilnærming til pasientene, og bruker treningsveiledning/redcord som en del av behandlingen.
Han bruker også manuelle teknikker på benk via leddmobilisering, strøm, og massasje/triggerpunktbehandling og driver med såletilpasning, Supersole.
Faglig erfaring: Peter har kommunal avtale og jobber blant annet mye med pasienter som skal ha opptrening etter operasjoner og brudd.

Klinkk Pluss AS 2000 - d.d.
Backwoods : Peter Andersson, Vice President, 1986-d.d
Personlig erfaring: Husk-det å leve er en kunst.