Truls Fedje

Behandling 60 min
Utdannelse: Fysioterapiutdannelse i Berlin Tyskland. Eksamen, 2000
Videreutdannelse i bruk av slynge,redcord; Neurac behandler 2015
Videreutdanning/kurs: Sertifisert rESWT(trykkluft) behandler fra Stolz Medical 2010
Videreutdanning i slynge, redcord; CNP Neurac behandler 2015
Diverse kurs innen manuell terapi, medisinsk treningslære, nakke, skulder, kne og hofte.
Faglig erfaring: Truls har jobbet som privatpraktiserende fysioterapeut på Klinikk Pluss siden 2002. Han har lang erfaring innen behandling av muskel og skjelettplager. Han har gode evner til å være kreativ og finne praktiske løsninger ut i fra pasientens behov. Videre er han opptatt av trening og behandling i slynge, redcord.
Jobber mye med muskel og skjelettplager i nakke, skulder samt rygg, kne og fot. Han har erfaring med bekkenrelaterte plager som behandles med trening i slynge, redcord.
Truls bruker manuelle teknikker som massasje og bløvevsbehandling, samt at han nå er AktivA sertifisert. AktivA står for aktiv med artrose, et program hvor det legges opp til artroseskole for de aktuelle pasientene.
Personlig erfaring: Truls har lang erfaring som privatpraktiserende fysioterapeut. Han har drevet aktivt med langrenn og liker sportslige utfordringer. Han har gode samarbeidsevner og fleksibilitet.

Litt om generelle ÅPNINGSTIDER:
Man-tor: 08.00 – 18.00
Fredag: 08.00 – 1500
Visse terapeuter har timer fra 05:45 og noen til 19:30
Resepsjonen betjent fra 09:00-14:00 mandag-torsdag og 10:00-14:00 fredag, se www.klinikkpluss.no/timebestilling